Remote dienstverlening kan op twee verschillende manieren worden aangepakt. Wanneer remote support incidenteel nodig is dan gebruiken we hier het programma Teamviewer voor. Dit programma werkt met een pincode beveiliging.
Wanneer het vaker nodig is om in te loggen doen we dit door middel van een VPN verbinding. Dit is dezelfde manier van inloggen als een thuiswerker doet. We kunnen dan eenvoudig schakelen tussen verschillende werkplekken en servers. Inloggen is een kwestie van een paar seconden. Zo kunnen we snel en adequaat assisteren.
Adequaat systeembeheer is een belangrijke pijler voor elke onderneming die afhankelijk is van een netwerk.
Zeer waarschijnlijk ook binnen uw onderneming. Daarbij gaat het uiteindelijk maar om één ding: optimale beschikbaarheid!
Betrokkenheid
Kwaliteit
Preventief / planmatig onderhoud, periodieke monitoring van systeemfuncties en het verhelpen van storingen verrichten wij door onze professionele methodiek op een zeer efficiënte manier zowel remote als on-site.
In de praktijk houdt dit in:
Documentatie en rapportage: